2018. január 4., csütörtök

Üresen || HOSEOK

Van az a fajta érzés, amikor egyszerűen nem érzel már semmit. Nem érzel bút, se boldogságot. Se sajnálatot, se irigységet, csalódottságot, vagy haragot. Üresek az ereid, üres a szíved, és üres az elméd. Ez az üresség rosszabb mindennél, fojtogat, észrevétlenül, és mohón. A fájdalom hosszú időkön át gyötör, és a szenvedés enyhítésére kevés hatásos mód van.
Hoseoknak tökéletes körforgás az élete. A kietlen kín átjárja porcikáit lábujjhegyétől feje búbjáig. Megszokott számára ez, már szinte teljes nyugodtsággal viseli ezt az oly’ ismerős érzést. De mikor már a kín is szertefoszlik, mi marad ott, benne? Semmi.
Álmából felriadva, kócos fejjel, és felduzzadt arccal siet a kicsiny konyhába. Csak egy lámpát kapcsol, mely gyér fényével világítja meg neki a célja felé vezető utat. A hűtő úgy magasodik elé, mint valamiféle ördögi, tiltott Kánaán, mely fehér burkolatával csak megtéveszteni akarja. Hoseok már mit sem törődik a fejében tiltó pumpálással, kitárja az ajtót, s a hideg, mely ekkor arcon csapja, kellemesen bizsergeti pólusait.
Az első, amit meglát egy fél torta. De tudja; abból nem szabad ennie, mert Jiminé. Nem szeretné a szomorú arcát látni reggel, mikor szembesül ajándékának hűlt helyével. Tekintetét inkább a felsőbb polcokra vezeti. Két nagy lábasban algaleves várja. Hoseok szereti az algalevest, és az algaleves is szereti őt.
Egy koszos tányér kerül a mosogatóba.
A lábasok felett fehér, kézzel festett jénai tál áll, kicsit hátrébb, mintha csak Hoseok elől menekült volna a joghurtos üvegek mögé. Hoseok a szája sarkát nyalja, tudván, hogy abban lasagne várja.
Még egy koszos tányér kerül a mosogatóba.
A leves után a tésztás ételt kicsikét nehéznek érzi, ezért végül az egyik, rózsaszín csomagolású joghurtot is lekapja a helyéről, fenékig húzza, mintha csak feles lenne.
Tulajdonképpen, egy kis soju sem esne rosszul neki. De a dormban nem tartanak alkoholt, így a mámorító szesz helyett megint visszatér a mámorító kajához.
Ízlelőbimbói hirtelen édesért epedeznek, s az első dolog, amit Hoseok kiszúr, egy doboz nutella. Sosem volt oda a csokoládés édességekért, de most szinte vízként szomjazik rá. Nem is törődik azzal, hogy esetleg kenyeret vegyen elő, csak kenőkést ragad a kezébe, és azzal tömi magába.
Egy üres nutellás bödön kerül a mosogatóba.
Hasfala már feszül, de az üresség még mindig ott lappang benne. Csak többet, és többet akar, s nem sokkal később már Jimin tortája sincs a harmadik polcon. A torta, amelyet oly’ bájos mosollyal fogadott a fiúktól szülinapja alkalmából.
Hoseok elszégyelli magát, de már késő. Hisz, ami már egyszer lecsúszott a torkán, azt nem tudja visszahozni.
Vagy mégis?
Rendetlenséget hagyva maga után a konyhában rohan, szinte vágtat kifelé a helyiségből. A következő célja a földszinti mosdó.
Már arra sem máltatja magát, hogy világítást csináljon, csak leguggol a sötétben a wc kagyló elé, és két ujjával torkáig nyúl. Öklendezik, de nem jön fel semmi. Arra gondol, bárcsak megint üres lenne, a bűntudat hirtelen sokkalta fojtogatóbb, mint a kopár semmi.
Ujjai megint gégéjét súrolják, és addig ki sem veszi őket szájából, míg meg nem érzi torkában azt az oly’ ismerős maró savat. Feje előre bukik, álkapcsa megfeszül, s a három szelet torta, a fél bödön nutella, a lasagne és a leves is már a gyomra helyet a lefolyóban úszkál.
Hátát a hideg csempének veti, mely mégis mintha inkább égetné csupasz bőrét, pont úgy, mint az orcáján hangtalanul végig csúszó könnycseppek. Az üresség fullasztó, jobban, mint ahogy emlékezett, de a kín ott feszül a torkában.
De egyszer az is elmúlik, és akkor nem marad más megint, csak a hasogató üresség. 

8 megjegyzés:

  1. Úr
    Isten
    Ne
    Légyszi, ne mondd, hogy ez az életedből ihletődött, mert akkor kénytelen leszek jól odamenni, és jól helyrepofozni téged, és annak senki sem fog örülni.
    Tényleg senki.
    Najó, lehet, hogy én egy kicsit.
    Na, de komolyra fordítva a szót, nagyon tetszett, annyira élet szagú volt, hogy azt nem lehet elmondani. Az elejét meg is tudtam volna érteni, az üresség dolgot, én elmentem volna egy ilyen önmarcangolós, lélekrongyolós irányba, de te nagyon szépen tárgyilagos és fizikai maradtál, és baszki ez nagyon tetszett.
    Egy borzasztóan valóságos témát dolgoztál fel, borzasztóan jól, ami nem csak az idolok világában fordulhat elő, hanem a hétköznapokban is, szóval baszki, nagyon tetszett.
    És még ilyet
    Csak meg ne történjenek
    Hagu <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, nyugi, ez nem egy életemből kiragadott jelenet :D
      Még sosem írtam ilyet - tudod jól -, meg azt is tudod, asszem, hogy ezekben az érzelmek leírása dologban nem vagyok éppen a legjobb. Ezért próbáltam valami olyasmit, aminek van gondolat menete, de története is. Hisz így van meg a körforgás.
      De örülök, ha a tárgyilagosság is bejött, de a téma meg hát magának beszél. Teljes mértékben.
      És köszönöm, hogy írtál <3
      Ölel: Mirae :*

      Törlés
  2. Szia! ^^
    Annyira szeretnék valami okosat mondani, de még mindig a történeted hatása alatt vagyok, ráadásul nagyon valószínű, hogy csak pár random gondolat lesz ebből, de én tényleg próbálkozok. I promise. :D
    Élek-halok a Hoseokkal írt történetekért, de nem rajongok a cukormázas sztorikért, ezért nagyon megörültem, amikor megláttam ezt az írást.
    A probléma nagyon valóságos, te pedig szépen dolgoztad azt fel, benne Hobi minden gondolatiságával.
    Kicsit furcsa volt nekem, ahogy a történet a végére alakult, mert én teljesen más irányba mozdítottam volna az alapokat, de talán épp ez volt az, ami miatt az utolsó betűig figyelmesen olvastam, mert végre valami más volt, mint amikhez hozzászoktam.
    Összességében nagyon tetszett, és köszönöm, hogy olvashattam! ^^ A szűkszavúságomért pedig bocsánat, nem vagyok valami profi véleménynyilvánításban. :'D

    Pakkson~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én már annak is nagyon örülök, hogy elolvastad, meg hogy hagytál nyomot magad után :3
      Többen is mondták, hogy ők nem így csavarták a szálakat, szóval azt hiszem ezt vehetem egy pozitívumnak. A szereplő választás amúgy teljesen random volt, csak leírtam az első nevemet, ami az eszembe jutott, úgy is kezdtem neki a történetnek, hogy Wonhót képzeltem oda, de mikor valamelyik csapattag nevét kellett beleírnom, akkor változtattam Jhopera. És hát milyen jól tettem, nem de? :D
      Még egyszer köszönöm, hogy írtál! Hamarosan én is feltűnök nálad ;)
      Ölel: Mirae

      Törlés
  3. Szia! Na megjöttem én is és elsőre csak annyit... húha. Az első sorok nagyon megfogtak, szó szerint futkozott rajtam a hideg, a lélek előrevetítése, a benne lezajló érzések leírása, mind csillagos ötös. Pláne, hogy egy teljesen megfoghatatlan dologról, szó szerint, magáról az ürességről írtál. És bármennyire is angst szaga van az egésznek, egy sajnos hétköznapi problémát vetítettél elém, tökéletes megfogalmazásban. Az olvasó, vagyis én, teljesen át tudtam venni mit miért tesz, kissé egyként is éreztem magam vele. Fájdalmasan tökéletes. Mindenképp szeretném a jövőben is olvasni az irományaidat, mert egyszerűen faltam minden sorát. Még ha szomorkás hangvételű is, akkor is élmény volt olvasni. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Elnézést a késői válaszért, de itt vagyok! Nagyon örülök, hogy sikerült egy élvezhető írással kedveskednem neked, annak ellenére is, hogy igen, nem egy könnyű és egyszerűen leírható témát dolgoz fel a novella. Már egy jó két hónapja, hogy megosztottam, és az igazat megvallva, újra olvasván engem is kicsit megütött. Valószínűleg ilyen érzés lehetett azoknak, akik elsőre olvasták.
      Köszönöm szépen, hogy hagytál nyomot magad után, igazán megbecsültem!

      Ölel: Mirae

      Törlés
  4. Szia!

    Húha, hogyan is kezdjem... Őszintén, most ettem én is, és így eléggé furcsa volt olvasni. Egyébként is rosszul lettem a sok ételtől, de amikor megláttam, hogy mit össze nem evett... Oh jesus, segíts!

    Lényegre térve; wow! Teljesen ledöbbenve ülök itt a monitor előtt. Konkrétan, mély, depresszív gondolatokra számítottam, amit úgy nagyjából az elején meg is kaptunk, de amikor elért a hűtőhöz, bumm, arcon csapott a valóság. Pihent agyúságomnak hála, kétszer is el kellett olvasnom, hogy megértsem, mit is akartál közölni, de másodjára megvilágosultam. Olyan szinten, hogy nem tudom feldolgozni ><

    Nem tudom, hogyan találtad ki, hogy az ürességet így ábrázolod, de tökéletesen átadtad ezt az érzést. Egy kézzel megfoghatatlan dolgot megfoghatóvá tettél. Valami eszméletlen! Bár így utólag belegondolva, eléggé logikus lépés volt. Hihetetlen vagy! :D

    Számomra azért emiatt kissé komikusra sikeredett, de a lényegét nem veszítette el a történet. Így volt hatásos. Meg persze, a magány mellett ez a másik kedvenc témám. Ámen!

    Köszönöm, hogy olvashattam! Örülnék még ilyen elborult történeteknek ^^

    XingYi ♥

    VálaszTörlés
  5. Sziaa!

    Mikor elkezdtem olvasni, azt hittem, valami marcangolós angst lesz, mély gondolatokkal, stb. Szóval... megleptél? Vagymi.
    Nekem kicsit éles volt a váltás, mikor Hoseok megébredt, s a konyhába vette az irányt. Hiszen itt erősebb lett a tárgyilagosság, nem olyan, mint az első két bekezdés. Azokban volt cseppnyi emberség, érzelem, még akkor is (vagy pont azért), ha az érzelmi ürességről volt szó. Sőt, az elején nem esett le, a főszereplő miért esik neki a zabálásnak, ám a végére megfogalmazódott bennem, s be kell vallanom, nagyon kreatív megoldás volt. Sajnálatra méltó volt Hoseok kínlódása az ürességgel, annak megszüntetésére szánt módszere, majd a kétségbeesése a végén, mégsem esett át a ló túloldalára a történet. Még kellően pozitív gondolataim vannak róla.
    A helyesírást (bármennyire is utálod, ha felhozom - gondolom) viszont még mindig "könnyen" a számládra tudom írni. Szerintem olvasd át még 1x-2x, biztos vagyok benne, hogy észreveszed, miket vétettél. Kisebb bakinak még a név sokszoros ismétlődését mondanám, ami bár segített abban, hogy tárgyilagos maradjon a hangvétel, mégis a szereplőre helyezte a hangsúlyt, s nem arra, mi történik.
    Btw ebben az egypercesben kicsit elveszett az írói stílusod, ami annyira kézzel fogható minden más történetedben (most leginkább a Halálos tekintet-ben.*0*), s szerintem ez pont a tárgyilagos hangvételnek köszönhető. Imádtam ezt is olvasni, csak nem éreztem úgy, hogy ebben valóban benne lennél, mint a többiben, érted.
    Ennek ellenére nagyon tetszett, főleg a "feladatmegoldás", s remélem, hogy ilyen irányban is próbálsz majd fejlődni.:3 Köszönöm, hogy olvashattam!

    Sumire

    VálaszTörlés