2016. december 28., szerda

Viszlát 2016 || Hello 2017


  Sziasztok! Az eddigi bejegyzésektől eltérően, most nem történettel jöttem - pedig nem ártana -, hanem egy ilyen évbúcsúztatóval? Nem is tudom igazán minek is hívjam, de szeretnék benne minden elmagyarázni, kivesézni, és megosztani veletek a 2017-es terveimet. 
  Aki elég szemfüles, az láthatta, hogy a napokban le került a Vesztes Győztes menüpont, és az összes hozzá tartozó bejegyzés. Nem akarok fölösleges dumát lenyomni ezzel kapcsolatban, egyszerűen nem vállaltam a vele járó kihívásokat. Mert habár a fejemben meg volt a történet, sokkal több kidolgozást igényelt volna megosztás előtt. Ennek ellenére megküzdhettem volna vele, és végig csinálhattam volna, de nem éreztem fair-nek, hogy ilyen sokat kell várnotok a részekre. Úgy hogy sajnos, nem a Vesztes győztes lesz az első befejezett történetem. 
Ez persze nem azt jelenti, hogy sosem fogom újra elővenni. Talán a jövőben - valamelyik Monsta X comeback után - újra ihletre kapok, és kidolgozom teljesen. De ez nagyon képlékeny, tényleg nem akarok olyat mondani, ami nem biztos. 
  Viszont nézzük 2016 sikereit. Augusztus nyolcadikán nyitotta meg kapuit a blogom, s azóta huszonkét bejegyzést tudhat maga mögött (a törölteket leszámítva). Ebből pedig sok ideig a Junchul volt a legolvasottabb, de képzeljétek, pár hete átvette a vezetést a Jichanom. Amúgy pedig az öt hónap alatt, közel ötezer megjelenítése volt a blogomnak. 
  Egy kicsit alább hagyott az aktivitásom az elmúlt időszakban, de bevallom, amilyen nehezen álltam neki ennek a blognak, annyira elégedett vagyok vele. Nem teremtettem csodát, de a saját elvárásaimnak szerintem megfelelően teljesítettem. És remélhetőleg a tieiteknek is.
  Viszont, hogy ha egy évnek vége van, akkor kezdődik egy újabb, ugye? 2017 roppant sokat tartogat magában, ugyanis én és egy nagyon jó barátnőm kitaláltunk egy kihívást, BOOM BOOM PROJECT néven.


  Egész évben, háromszázhatvanöt napon keresztül, minden negyedik napon kirakunk egy újabb egypercest, vagy rövidebb one shot-ot egy SEVENTEEN shippel. Mert mi, mindenkit összeírunk mindenkivel, ezzel megdöntve a legtaszítóbb párosokat is. Egy év és 78 páros. Talán egy kicsit nagy falat lesz, de ha már 2017 úgy is a SEVENTEEN éve lesz, akkor már mi is emlékezetessé fogjuk próbáljuk tenni. 
 A párosok teljesen random fognak egymás után következni, az egészet megbízható módon sorsoltuk ki. Az első történet megjelenésének időpontja pedig nem mást, mint 2017 JANUÁR ELSEJE!
A történeteket pedig itt tudjátok megnézni: xxxxxx

  Így utólag szeretnék nektek Boldog Karácsonyt és Kellemes Újévet kívánni! Jövőre találkozunk! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése