2017. november 22., szerda

osztálytársak || 97LINE || [1] chat csoport: osztály elnök


C L A S S 1 2 – 2 [26]
Cha Eunwoo meghívta Newsun, Jungkook, Bambam, Yugyeom, Jihyo, Mina, Solbin, Seokmin DK, Bae Binnie, Mingyu, Minghao, Donghyuk, Eunha, Jiho, Junhoe, Rosé, Dawon, Jung Jaehyun, Jung Chaeyeon, Gyujin, Luda, Winwin, Yuju, Yulhee, Lisa a csoport beszélgetésbe.
Mindenki csatlakozott.
Bae Binnie: annyeong≧∇≦
Newsun: ayo mizuu
Bambam: wtf chat csoport miért is???
Jiho: te szerencsétlen szar nem olvastad el a csoport nevét??
Bambam: jah jihoe nyugi
Bambam: *dab*
Jiho: hívj megint jihoenak és a halálba dabbellek
Bambam: ('_') 
Cha Eunwoo: bíztatok bennem, hogy osztály elnök lehessek, szóval úgy döntöttem, egy csoport beszélgetés segít az egyszerűbb kommunikálásban :)
Cha Eunwoo: élvezzétek :)
Jungkook: hello osztály elnök : - ))))
Jihyo: AYE AYE FŐNÖK
Bambam: AYE AYE FŐNÖK (2)
Rosé: AYE AYE FŐNÖK (3)
Jungkook: AYE AYE FŐNÖK (4)
Bae Binnie: AYE AYE FŐNÖK (5)
Minghao8: AYE AYE FŐNÖK (6)
Winwin: AYE AYE FŐNÖK (7)
Dawon: AYE AYE FŐNÖK (8)
Luda: AYE AYE FŐNÖK (9)
Yulhee: AYE AYE FŐNÖK (10)
Seokmin DK: AYE AYE FŐNÖK (11)
Mingyu: yah seokmin miért van a felhasználónevedben dk?
Seokmin DK: még én sem tudom HAHAHAHAHA
Gyujin: EZ AZ MERT Ő SEM TUDJA
Gyujin: Seokmin (D)oesn’t (K)now
Gyujin: Seokmin DK
Gyujin: ennyi
Solbin: te egy géniusz vagy ugye scherlock
Gyujin: persze egy zseni vagyok : -))))
Seokmin DK: hát valójában a dk dokyeomot jelent
Jiho: mi a fene az a dokyeom
Jiho: nem hallottam róla
Seokmin DK: én sem tudom
Seokmin DK: jól hangzik szóval..
Jungkook: srácok
Jungkook: ki az a newsun
Newsun: én vagyok newsun
Jungkook: ki nevezi newsunnak a gyerekét
Jungkook: nem hallottam még ezt a nevet
Jungkook: a srác egy új cserediák vagy mi
Newsun: csaj vagyok te nyomorék
Newsun: nem láttad a profilképem, mi
Mingyu: LMAO
Mingyu: igen igen ő egy suta idióta
Jungkook: de a profképed egy külföldi srác?
Newsun: oh igaz
Jungkook: szóval ki vagy
Jungkook: nem ismerlek
Newsun: én te vagyok csak okosabban
Winwin: HAHAHAHA
Jungkook: bruh úgy nézek ki mint aki éppen viccelődik
Newsun: nemtom
Newsun: nem láthatom
Jungkook: akkor most
Jungkook: úgy nézek ki mint aki viccelődik?
Jungkook: [képet küldött]

Mingyu: HAHAHAHAHA
Eunha: LEESTEM AZ ÁGYAMRÓL
Jungkook: :(((
Newsun: továbbra is azt gondolom hogy viccelődsz am
Jungkook: [matricát küldött]
Jung Jaehyun: newsun choi yoosun ha nem tévedek?
Newsun: nem téved uram
Jungkook: JA HOGY TE YOOSUN VAGY
Newsun: jah jobban szeretem ha newsunnak hívnak
Jungkook: wae
Jungkook: miért nem mondta ezt nekem senki
Eunha: hagyd abba a kérdezősködést vagy elvágom a hangszálaid
Newsun: ^^
Jungkook: de a gépeléshez az ujjaimat használom nem a hangszálaimat
Jungkook: [matricát küldött]
Junhoe: uhm igaza van
Eunha: akk az ujjaid vágom le
Yuju: ez az én csajom
Junheo: LMAO
Jungkook: YAH DRÁGA
Eunha: íjjj
Donghyuck: srácok
Junheo: ye
Mingyu: miz hyuk
Bambam: figyelünk
Bambam: *dab*
Donghyuck: van valami házi holnapra?
Lisa: ezt akartam kérdezni
Luda: én is
Newsun: én is három
Solbin: én is négy
Bambam: én is öt
Yugyeom: nemtom
Junheo: nem csak téged kérdezett am
Yugyeom: tudom szóval miért nem válaszoltok neki?
Junheo: én sem tudom nem csinálok házit
Rosé: mé nem lepődök meg
Mina: mé nem lepődök meg (2)
Mingyu: mé nem lepődök meg (3)
Jungkook: mé nem lepődök meg (4)
Seokmin DK: mé nem lepődök meg (5)
Bambam: mé nem lepődök meg (6)
Gyujin: mé nem lepődök meg (7)
Eunha: mé nem lepődök meg (8)
Solbin: mé nem lepődök meg (9)
Newsun: mé nem lepődök meg (10)
Yuju: mé nem lepődök meg (11)
Jihyo: mé nem lepődök meg (12)
Donghyuck: mé nem lepődök meg (69)
Bambam: az nem valami yinyang cucc amit látok
Jungkook: az egy szám hatvankilenc
Jungkook: hülye vagy hülye vagy bam
Bambam: ember kérdezhetném ezt én is
Solbin: yah jungkook ne legyél ennyire extra af
Junhoe: YAH RODZSE
Rosé: mi az? még az exed is egyet ért velem
Junhoe: [matricát küldött]
Solbin: ÉGÉS
Mingyu: LMAO JUNHEO
Mingyu: LEÉGETTE A SEGGED IS
Junhoe: KUSS NEM KELL AZ ARCOMBA DÖRGÖLNI
Jung Jaehyun: nincs házink holnapra
Jung Jaehyun: de…
Jiho: utálom a „de”ket
Eunha: same
Yuju: ^^
Solbin: ^^^
Lisa: ez nem hangzik jól
Jung Jaehyun: matek dogánk van holnap
Lisa: MICSODA KOMOLYAN MONDOD
Lisa: MONDTAM SRÁCOK HOGY EZ ROSSZÚL HANGZIK
Newsun: EZ NEM A MEGFELELŐ IDŐPONT A VICCEKNEK
Cha Eunwoo: srácok tényleg dolink van holnap szal ahelyett hogy hülyeségekről beszélgettek itt inkább menjetek tanulni
Seokmin DK: LMAO
Jihyo: EZ AZ ÉN OSZTÁLY ELNÖKÖM
Jihyo: NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁD FIAM
Lisa: MIÉRT NEM BESZÉLT ERRŐL SENKI KORÁBBAN
Newsun: SZÜKSÉGEM VAN ZAYNRE
Eunha: KELL KRIS
Bambam: KELL LUHAN
Mingyu: KELL TAO
Yuju: KELL JESSICA
Junhoe: KELL MINZY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése