2018. március 3., szombat

Pipacsvirág || NOREN

Jeno közrefogta az ölében pihenő tag csuklóját, hüvelykujjával végigsimított a porcelánszerű bőrén, s az abba véset tintán. Renjun akaratlanul is felsóhajtott a kellemes, ám de mégis váratlan érintéstől, minek hatására befeszülve húzódott el a másik mellkasától.
Renjun imádott rajzolni. Apró motívumokat, elvétett kriksz-krakszokat, de leginkább virágokat. A csuklója volt az a pont, amely sosem maradt fedetlen; mindennap más-más növény pompázott különböző színekben, míg nem egy pipacs állandó helyet nem talált ott. Vörös szirmai szinte tenyere alját súrolták, míg szára végig lehúzódott a könyökhajlatáig, követve ereinek vonalát. Gyönyörű varrás volt, melyet csak még csodálatosabbá tett a tudat Jeno szemében, hogy az lemoshatatlan.
– Még mindig nem mondtad meg, mi a pipacs jelentése. – suttogta Renjun füle mögé a szavakat, továbbra is gyengéden simogatva a másik bőrét.
– Mert sosem kérdezted. – halk elfúlni látszó szavak voltak azok, melyeket az idősebb kipréselt magából. Teste bizsergett a másik közelségétől, s a nyakánál érzett meleg leheletétől.
– Ez nem igaz.
Csend állt be közéjük, míg Renjun tétova módon próbálta összeszedni a megfogalmazni vágyott gondolatait. Szavakba akart foglalni mindent; nyilvánvalót és mögöttes tartalmat is, de piruló orcái nem engedték. Jeno derekánál fogva húzta öt magához, melytől csak még jobban belesimult az ölelésébe, és hátán érezhette a másik nyugtató szívdobogását.
– Felszabadulás, boldogság, elégedettség. – ujjai találkoztak Jenoéval, ahogy reflexszerűen végig akart simítani a saját maga által készített virágon. Tekintetét a váratlan érintkezés pontjára vezette, s akaratlanul is az arcára csúszott az a keserves mosoly. Ő még látta azokat a vékonyka hegeket a vörös szirmokban, melyek Jeno számára láthatatlanok voltak.
– Én azt olvastam érzékeny embert jelöl. – Jeno tenyerét feljebb csúsztatta, egészen végig Renjun felkarján, míg nem vállánál fogva ölelte át a másikat. S a mosolyt, mely eddig keserédesen csücsült ajkain, most leváltotta a halk, s édes kuncogás, amint a fiatalabb apró csókokkal illette tarkóját.
– És szerinted én nem vagyok az?
Jeno oltalmazóan fonta szorosabbra kezeit Renjun körül, miközben csókjai között apró semmiségeket suttogott a füleibe. Mindenkinél jobban tudta, hogy Renjun mennyire érzékeny, és törékeny ember az ő hű valójában. S ő feltétlenül oltalmazni szerette volna őt, míg az idő engedte nekik. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kezdeném azzal, hogy nagyon tetszik az oldalad design-ja. Élek-halok ezért a szürkés összeállításért. Woozi pedig egy nagyon jó választás volt a fejlécre. :)
    Nem vagyok túlzottan oda a rövidebb történetekért, a hosszabb, kifejtősebb dolgokat preferálom, mert úgy érzem, hogy azokba nem tudom rendesen beleélni magam. Most mégis, annyira láttam magam előtt az egészet, mint általában a hosszabb történeteknél.
    Aranyosnak találom azt, ahogy ábrázoltad a két fiút és a kapcsolatukat, nem csak, hogy a tetoválás tette olyan különlegessé a történetet, de az is, ahogy le van írva a két fiú cselekvése.
    Ez a pipacs tetoválás pedig nagyon jó ötlet, elég sok mindent elmond a múltról, ahogy a bújtatott, vagy nem is annyira bújtatott utalások is.
    Nagyon tetszik a fogalmazásmódod, egyszerűen írod le a dolgokat, nem ragozod túl őket, pont annyit mondasz, amennyi információra szüksége van az olvasónak.
    Nagyon örülök, hogy olvashattam a történetet, igazán tetszett! Köszönöm a lehetőséget! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Elsősorban szeretném megköszönni, hogy elolvastad és írtál is a történetemhez!
      Sajnos, vagy nem sajnos, nem szokásom hosszabb történetek írni - holott én is azoknak az olvasását preferálom jobban. De azoknak a végére általában elunalmasodik, monotonná válik az írásom, másrészt erősen olyan ember vagyok, aki hirtelen felindulásból ül le a gép mögé, és kezd neki a gépelésnek.
      Örülök, hogy ilyen pozitív véleménnyel vagy z írásomról, miután az igazat megvallva, szerintem én erősen berozsdásodtam ><
      A pipacs tetoválás meg hogy honnan jött pontosan, én magam sem tudom, talán az egyik barátnőm ihlethette a történetet, akinek nem rég került ugyan úgy a csuklójára egy virág, de nekem is tetszik, hogy ezt használtam végül fel :D
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy vetted a fáradtságot, és elolvastad, meg hogy írtál is nekem <3

      Ölel: Mirae

      Törlés

  2. Szia! Kimondottan szeretem az ilyen jellegű történeteket, ahol a karakterek feltétel nélküli gondoskodással és szeretettel vannak egymás iránt :$ Nem vagyok egy echte yaoi fan, de mióta benne vagyok a csoportban, azért szoktam olvasni a műfajban, és szeretem az igényesen megírt történeteket, ez pedig maximálisan az volt. Az egész írás olyan harmóniát és meghittséget árasztott, hogy muszáj volt többször is elolvasnom egymás után. Nagyon szépen sikerült bensőséges atmoszférát teremtened a szavak választékos, ügyes használatával, komolyan jó érzés volt olvasni! Azt hiszem, ha bele akarok pottyanni egy pillanatnyi nyugalomba, akkor egyszerűen csak elolvasom ezt a oneshotot, és voilá~ Képes egy egészen más hullámhosszra hangolni ♥ Köszönöm szépen, hogy olvashattam! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, el nem tudom mondani, hogy mennyire örülök, amiért így vélekedsz az egypercesemről. Miután tényleg a meghitt közeg kialakítása volt a célom, jó érzés azt olvasni, hogy ez tényleg átjött. :3 Annak meg pedig csak még inkább örülni tudok, hogy elolvastad, annak ellenére, hogy yaoi írásról van szó!
      És azt is köszönöm, hogy hozzászólást is írtál nekem^^

      Ölel: Mirae <3

      Törlés