2016. augusztus 17., szerda

Ravasz húzás || JUNCHUL

   Az óriási fedett tér dugig volt  a szórakozó emberekkel. A teret a kaszinókra jellemző légkör ölelte körül, kiöltözött, csecsebecsékkel felaggatott asszonyok s öltönyös férfiak nevetgéltek alkohol társaságában mindegyik asztalnál. Néhol pókereztek, másutt a gépeket nyomkodták nyeremény reményében. Holott legbelül mindenki tudta, ez az egész a kifosztásra megy.
   Jun undorral az arcán pillantott körbe. Nem szívesen járt ilyen helyekre, habár szerette a fényűzést és a drága dolgokat, ez volt az egyetlen dolog, amit tőle meglepő módon nem kedvelt. Bár ha elegendő mennyiségű pia jutott a szervezetébe, ő is tudta élvezni ezt a közeget.
   Heechul gyengéden vezette kezét a fiatalabb derekára noszogatás szándékában. Természetesen tisztában volt vele, hogy nem ez a kedvenc helye, és szívesebben töltené ezt az időt valahol máshol, olyannal, amit élvez is, de ő túl sunyi volt ahhoz, hogy ne használja ki ezt a lehetőséget. Még a szülinapján – pár üveg bor és édes csók után – megígérte neki, hogy egyszer eljön vele ide. S meglepő módon pont Heechul barátjának a tulajdonában volt a város egyik legnevesebb, csupán csak a legelitebb embereknek fen tartott kaszinója.
   – Ó, hát megint az öcséddel jöttél szórakozni? – jelent meg széles vigyorral arcán a tulajdonos, Donghae.
   Ennyi épp elég volt ahhoz, hogy Junnak még jobban elmenjen a kedve ettől az egésztől. Nagy volt közte és Heechul között a korkülönbség, ezért még csak senkiben fel sem merült, hogy ők egy pár lennének. Ám mivel arcvonásaik borzasztóan hasonlítottak, egyszerűbb volt beadnia az idősebbnek, hogy ő egy külföldön élő szeretett unokatestvére.
   – A kis csirkefogó nagyon velem akart tartani. – Heechul bátyus módjára ragadta meg a fiatalabb nyakát egyik kezével, míg a másikkal belenyomorgatta öklét annak koponyájába.
– Szívesen várlak titeket a most kezdődő póker partin! Siwon már nagyon be van indulva. – egy huncut mosoly kíséretében biccentett a terem közepén álló asztalra, ahol az említett személy érdes röhögéssel kaparta össze a zsetonokat.
   Jun közben gondolatban azért imádkozott, hogy Heechul nemet mondjon az ajánlatra, de nem is ő lett volna, ha így tesz. Hezitálás nélkül egyezett bele.
   Látszott rajtuk, hogy összeszokott bagázs, mindannyian, csupán egy pillantásból már rájöttek arra, hogy ki blöfföl, s ki nem.  Jun ezt a részét érdekesnek találta, míg unottan üldögélt párja mellett – mert, hogy a pókerhez semennyit nem konyított - legalább volt mit kielemeznie. Észrevette, hogy Siwon bal szeme tikkel egyet, ha rossz lapot kap, míg Eunhyuk folyamatosan az inge ujját húzogatta, amikor éppen nyerőszériában volt.
   Végül roppant kevés zsetonnal a zsebükben távoztak az asztaltól, holott Heechul végig szentül állította, hogy ő milyen jó ebben, meg hogy biztos ő lesz a győztes. A vége persze csak egy csöpp nyereség lett, de ez sem lombozta le őt. Annak a finom vodkának köszönhetően már Jun is kezdett felszabadulni, emiatt az idősebb megkockáztatta, hogy oda rángatja egy félkarú rablóhoz.
   Jun nem szerette a kaszinókat, szimpla lehúzásnak tartotta, ám legjobban a félkarú rablót utálta. Az ő szemében annál a gépnél nagyobb átverés nem létezett a világon. Hiába dobálsz bele mindig újabb, meg újabb érméket, úgy sem lesz meg az a filmekbe illő hatás, a várt pénzeső.
   Idegesen kattogtak a gondolatai azon, mégis mivel állíthatná meg az elvetemült párját, míg végül a leghuncutabb eset mellett döntött.
   Egy váratlan pillanatban erősen szorított Heechul csuklójára, s kirángatta a folyosóra, majd belökdöste egy eldugott sarokba. Vadul, alkoholtól enyhén bódultan mart az ajkaira, miközben ujjait az idősebb hosszú tincsei közé csúsztatta. Persze ő sem volt rest visszacsókolni, az irányítást egy pillanat alatt vette át, s dugta át nyelvét Jun szájába, majd derekánál megragadva nyomta a tapétázott falnak.
   Mindig ilyen hevesek voltak, valahogy rájuk sohasem illett a cuki meleg páros jelző. Ritkán értek egymáshoz emberek között, szinte idegenek tűntek, ám mikor magukban voltak nem tudták – és nem is akarták – visszatartani vágyaikat.
   Jun ügyetlenül kapott Heechul nadrágjához, először el sem találta hol kell azt kigombolni, de miután egy erősebbet rántott rajta, a gomb akaratlanul is kicsúszott helyéről, ezzel könnyebb hozzáférést adva az idősebb hímtagjához. Jun hideg, hosszú ujjai lassan csúsztak alsónadrágjába, majd határozottan szorított a farkára.
   – Talán nem itt kéne. – nyögött bele Heechul csókjukba, mire a fiatalabb ajkaira aljas mosoly csúszott.
– Talán máskor nem ide jövünk. 

6 megjegyzés:

  1. Annyeong~

    Oho, itt már nem kis fluff dolgok voltak. De nem baj, kell ilyen is, sosem árt meg belőle egy ilyen esős délutánon, hogy majd befagy mindenem, legalább adott egy kis belső hőt.
    A Suju az egyik olyan banda, akik számomra léteznek, de nem foglalkozom velük. Mintha a Seventeenel foglalkoznék >< de ez nem lényeg, hát én mindent elolvasok, amiről tudom, hogy jó. És ez nemhogy csak jó volt, ááh, enyhe kifejezés.
    Junnal egyet kell értenem, én sem szeretem a kaszinókat. Pókerezni ugyan tudok, de inkább akkor már sakk, mint póker xd Na jó, azért nem.
    A hangulat megvolt, again. Megint szinte mintha ott lettem volna én is.
    A vége meg pirulás. Egyébként neeem, olvastam én már durvábbat is, de jó rég volt már az. ><
    Egyszerűen nem tudok betelni az irományaiddal, egyre többet és többet szeretnék. Függő leszek, és akkor téged vonlak felelősségre! kkk

    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, drága, nagyon szépen köszönöm, hogy megint írtál! :3
      Egyelőre nem tervezek ennél durvábbat (hehe, a hangsúly az egyelőrén van), de szerintem ez most így kellett a fluffok közé.
      Super Juniorral én sem vagyok nagyon tisztában (sajnos), pár tagnak tudom a nevét, tisztában vagyok a velük történtekkel, de amúgy semmi. Csupán Heechul az a drága aranybogyó akiért odavagyok. A Junchul meg hát egyre népszerűbb páros~~
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy írtál:*
      Ölel: Mirae

      Törlés
  2. Sziaa.~

    Az a baj, hogy kajak nem tudok mit írni.
    Nem azért, mert rossz lett, dehogy, nem erről van szó, szimplán nem tudok túllépni rajta. Persze, vannak hibáid (amik engem akarva akaratlan is kizökkentenek az olvasásból), mégsem annyira durvák, hogy ne tudjam élvezni. Hm, nem tudom, hogy olvasok vagy írok szívesebben a párossal, de kifejezetten kellemes volt, hogy más által írt történetet olvashattam a párossal - hiszen azért vannak olyan shipek, amiket hiába várok, senki nem ír velük, így írhatok én, ejj.
    Na de a légkört tökéletesen megteremtetted, bár az elején leírt témát utána ismét kiboncoltad, miszerint Jun nem szereti a helyet és feleslegesnek tartja az efajta szórakozást. A vége, az a spontanitás viszont WOW, nagyon tetszett! Én egyáltalán nem bánom, hogy nem lett ennek folytatása, hiszen nem minden a smut, heuheu. Úgy tökéletes, ahogy van, hiszen az ember fantizájiáját is megmozgatja, nem társz mindent egytől-egyig az olvasó szemei elé.
    Remélem, írsz még a párossal - mert az enyémre várhatsz még egy darabig, haha! Köszönöm, hogy olvashattam.~

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazából én sem gondolom ezt a legjobb írásomnak, hehe, de mégis csak Junchul. És úgy éreztem, hozzájuk ez a környezet illene a legjobban.
      És ha már ilyen jól felhoztad. Nyugalom, tudok én várni, és fogok is hehe ;) Úgy sem szabadulsz tőlem egykönnyen.
      Azt meg én sem szeretem, amikor az egyik szeretett párosommal nem ír senki (tessék, lássék, csak szokatlan párosokkal írtam eddig), így hát mit tehetek, ha nem azt, hogy magam írok valamit :)

      Köszönöm, hogy írtál, és hogy olvastad!^^
      Ölel: Mirae

      Törlés
  3. Szia!
    Hálát adok az égnek, hogy rátaláltam a blogodra.^^
    Legelőször ezt az írásodat olvastam el, miután befejeztem, azonnal léptem is a következőre, csak hogy még olvashassak tőled. Remélem minél több bejegyzéssel megajándékozol bennünket a közeljövőben :). Nagyon megfogott az írásod^^ Egyszerűen csak fantasztikus, röviden így tudom megfogalmazni :D Ezzel a párossal még nem olvastam, de kellemes olvasmányt találtam velük, így első alkalommal. Nem is szaporítom tovább a szót: az egész leírás, a párbeszédek minden szuper volt és kész :D
    Köszönöm, hogy olvashattam és várom a további írásaid! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a szép szavaidat!^^
      Természetesen még szándékozom bejegyzéssel jönni, ha minden jól megy, nem is olyan sokára. ;)
      Benéztem a te blogodra is, és hagytam is neked egy kommentet (hehe yaoit ír, de pont az egyetlen heteró történetet olvasta el, hehe)
      Remélem továbbra is olvasni fogsz!

      Ölel: Mirae^^

      Törlés