2016. november 6., vasárnap

Orosz Rulett || EPILÓGUS || svt & bts

EZ EGY FORDÍTÁS!
AZ EREDETI ÍRÓ n-city

   No.5 , bocsánat, most már csak Taehyung egy ezüst ajtó előtt állt.

   „Ez lenne a menyország?” – gondolta. Tudta, hogy meghalt, hallotta még, ahogy saját fegyvere elsül.

   A kapu lassan kinyílt előtte. Határozatlanul lépett be a fehér falú helyiségbe. Összerezzent, amikor az ajtó becsukódott mögötte.

   „Taehyung?” – ismerős hang szólt neki. Jungkook. Taehyung a hang irányába fordult, s megpillantotta legjobb barátja alakját. Jobban nézett ki, mint valaha, vidám mosoly volt arcán, s rajta fehér ruha. Csak a piros folt a halántékánál rondította el.

   A fiatalabb szemeibe könnyek gyűltek, s gyorsan ölelésébe zárta az idősebbet.

   „Taehyung, én annyira sajnálom! Én-” – Taehyung ajkait a övéire nyomta. Ez volt a csók, amelyre mindketten hosszú idők óta vártak.

   „Nincs mit sajnálnod.” – ölelte magához Jungkookot. „ Itt vagyok, és szeretlek.”

2 megjegyzés:

  1. Őszintén szólva abban reménykedtem, hogy a végén Taehyung marad talpon, de ehelyett mindenki meghalt :'D. Mivel majdnem minden rész eleje róla szólt, ezért hitette el velünk az író, hogy végül ő fogja megnyerni ezt a játékot. Nagyon szórakoztató kis fanfiction volt, élvezet volt elolvasni annak ellenére, hogy a részek hossza nagyon rövid volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki abban reménykedett, hogy Taehyung fog nyerni. De szerintem gy jobb vége lett, mintha egyszerűen megnyerte volna azt a sok pénzt. Taehyung túl tett a depresszióján és a halálon túl rátalált a boldogságra Jungkook mellett. :") Így szép és kerek ez a történet.

      Törlés